Надійність перевірена часом

Допомога

Фінансова компанія працює відповідно до Закону України "Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві та операціях з нерухомістю" № 978-IV від 19.06.03 р. шляхом створення фондів фінансування будівництва ( ФФБ ). Такий порядок роботи має ряд переваг :

  • по – перше, діяльність ФФБ відбувається згідно правил фонду, які погоджуються та контролюються Державною комісією по регулюванню ринків фінансових послуг України. На кожний окремий об'єкт будівництва (будинок) відкривається окремий ФФБ з окремим розрахунковим рахунком, переведення коштів з якого можливе тільки на фінансування будівництва відповідного, Вами вибраного будинку, що є гарантією належного використання Ваших коштів за призначенням. На кожний об'єкт будівництва (будинок) в обов'язковому порядку укладаються угоди страхування на відповідні ризики. У разі виникнення форс мажорних обставин у Забудовника, або неналежного виконання ним своїх зобов'язань, щодо будівництва, Управитель (Фінансова компанія) має право вилучити в нього об'єкт будівництва та передати іншому Забудовнику, або виконувати будівництво самостійно. В свою чергу при виникненні форс мажорних обставин в Управителя функція управління вашими коштами  буде передана іншому Управителю, який завершить будівництво;
  • по – друге, після введення об’єкта будівництва, Забудовник бере на  себе всі клопоти по оформленню  Свідоцтва про право власності  на житлові  об'єкти  нерухомості       (квартири) та  машиномісця. 

Наша компанія передбачає кілька варіантів розрахунків за об'єкти нерухомості :

•        100 % оплата вартості об'єкту;

•        Поетапне внесення коштів. Перший мінімальний внесок 30 %, решта суми виплачується згідно індивідуального графіка фінансування. Останній внесок вноситься не пізніше, як за два місяці до дати вводу об'єкту будівництва в експлуатацію, - за 2 місяці до здачі будинку Державній комісії.

 

Документи, необхідні для оформлення та підписання договору ФФБ:

-         паспорт;

-         ідентифікаційний номер.       

•        Оплату першого внеску потрібно здійснити протягом 10 днів після підписання договору.

Оплата здійснюється по виданому нами рахунку, у гривні, в безготівковій формі через відділення ПАТ ВТБ БАНК (для обслуговування наших клієнтів відкрито відділення ПАТ ВТБ БАНК № 12 безпосередньо у нашому ж приміщенні ) або в будь-якому іншому банку.

•        Підтвердженням оплати часткової чи повної вартості приміщення є квитанція, надана покупцеві в касі банку.

•        Дані по розрахункам між Управителем та Довірителем фіксуються видачею Свідоцтва про участь у ФФБ виду " А " на внесену суму.

•        Після завершення будівництва будинок оглядає Державна комісія, яка видає Акт Державної комісії.

•        Забудовник  замовляє  обміри квартир та машиномісць  в  Бюро технічної інвентаризації ( БТІ). Після чого на основі цих данних БТІ   виготовляє технічні паспорти квартир та машиномісць. Враховуючи отримані результати,  Управитель проводить  остаточні розрахунки з Довірителями ( доплата/повернення коштів за різницю в площі між проектним даним та даним по технічному паспорту ). Після проведення остаточних розрахунків  Довірителю  видається  Довідка про 100 % - у оплату.

•        Довіритель та   Забудовник підписують акти прийому-передачі квартир. Після чого  Довіритель отримують ключі від квартири  і може починати проводити ремонтні роботи.


•        Найвідповідальніший момент – оформлення Свідоцтва про право власності  на житлові об'єкти нерухомості ( квартири ) та машиномісця. Всі необхідні для цього  документи (ксерокопії даних Довірителя, ксерокопія договору ФФБ, оригінали ( !!! ) банківських квитанцій, довідку про 100 %-у оплату, оригінал Акту прийому-передачі ) Забудовник  передає в Комунальне підприємство «Житло-сервіс». Процес оформлення займає в середньому  6  місяців.